woensdag 19 juli 2017

Blog 1C


HET Felisenum blog van dit jaar


Vandaag 19 juli 2017 is de eerste klassenstrijd begonnen. We staan hier bij de sectie buiten activiteiten.

Ze doen hier eco-bingo wat inhoudt dat je een blad krijgt waar een aantal dingen opstaan.
De dingen die op het blad aangeven worden kunnen worden gevonden als je alle negen objecten hebt gevonden roep je bingo!
als het een goede bingo is krijg je 20 punten, als het een slechte bingo hebt krijg je 20 punten aftrek daarbij word je ook beoordeeld op originaliteit.
Dan heb je ook nog levend-pacman maar dat spreekt voor zich.


De interviews
Hier hebben we een kort interview met onze Rector MR. Kemper:
De eerste vraag: hoelang werkt u hier?

Ik werk hier nu anderhalf jaar
De tweede vraag: wat zijn uw taken tijdens de klassenstrijd?
Ik heb vandaag niks te doen en morgen ben ik de jury tijdens so you think you can dance.

Nu volg een kort interview met onze Conrector MR. Woolthuis:

 
 
 
De eerst vraag: Hoelang werkt u hier?
 
Ik werk hier nu drie en een halve maand.

De tweede vraag: wat heeft u zoal gedaan voor deze school?
Ik heb voorbereiding getroffen voor het afsluiten van dit jaar en ik heb voorbereiding voor volgend jaar.

De derde vraag: Wat zijn uw taken tijdens de klassenstrijd?

Ik heb het eindfeest voorbereid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten